Sommar ♥

Hellu alla !
Idag så kanske ni vet att vi slutar tidigt ju, typ vid 12 tiden eller nåt men ja, jag ska berätta nu om dagen :P För hade jag syslöjd, och jag håller på fortfarande med min väska är riktigt seg ibland xD Sen så har vi ju målat porträtt som jag skrev nångång i nåt inlägg. Men jah så skulle vi ställa ut dem i studiehallen och så skulle klasser komma och rösta, och sen den som får flest röster vinner, hoppas jag vinner nä jag skojja, jag blir glad för den som vann. Men ni ska veta jag har talang när det gäller målning, hahha xD Sen var det musik och då träffade jag en som gick på dansen som hette Sanna, hon prauade hos Rosa vår musiklärare, det var faktiskt riktigt roligt :) Sen var det mat och sen efter det så hade jag följe med Sofia&Evelina Och sen har jag städat min riktigt stökiga garderob och sen städat rumet, visst är jag duktig :D Sen har jag spelat bakset med brosan och rollat med han roligt :)
Converse ♥



Ses imorgon allihopa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0