Min dag!

                                                              Tjenixen alla!
Onsdagar? jah vad kan man säga om dem...dem är väl okej, ibland då. Men ja först så hade vi..kom ej ihåg :S
men iaf vi hade biologi(Borring) Asså vi fick se på lungorna och det var så äckligt! så biologi är inte min typ av roligt, men jaja.  Jag gillade mest idrotten vi hade basket och fotboll, fotboll inte kul men iaf basketen var skitkul. Jag älskar basket en av mina favorit sporter, hihi :P
Men jah nu är jag iaf hemma och väntar på att mamma ska måla klart rummet, för sen så ska vi prova min plattong som jag fick nyss :) blir spännande, har ej haft rakt hår innan så jah :) men jag måste gå nu så. Jag sätter in ett inlägg senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0