Lördag !

HejHej !
Idag är det lördag, och jag ska då berätta om lördagen och sen fredagen för hann ej igår. eller jag berättar om fredagen nu ;) Igår så skulle jag Sofia&Sabina bowla och sova över, först så skulle vi bowla. Sabinas mamma hade bokat och hon lämnade oss där. Sen så bowlade vi Sabina kom först sen Sofia och så sist kom jag :( Men jaja, nästa gång blir det nog bättre, men hade iaf skitroligt ! Sen så gik vi hem till Sofia och först va vi lite på datan, sen så lite senare tittade vi på Criminal Minds och åt popcorn och chips och dryck blev pepsi tror jag ;) Men sen så gjorde vi väl inget speciellt, sen vi kl 1 eller 2 la vi oss. sen på morgonen åt vi frukost, coh så klädde vi på oss och då blev det SEMLOR! Hade inte smackat semlor innan men det var skitgott ! Sen så vid kl 1 gick jag och Bina hem. Och jag nu så gör jag ingenting blogg och musik. Sen ikväll blir det melodifestivalen :P Undrar vem som vinner hoppas antingen Danny eller Eric.

Bilder på oss och semlorna ! :)


Semlorna!  :)

SOFIAROOS ♥

SABINAÅKESSON ♥

TAJANAKECA ♥


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sötnosar :) <3

2011-03-13 @ 11:10:49
URL: http://linneaflystam.blogg.se/
Postat av: Ao

2011-03-13 @ 14:20:27
Postat av: Sofia

Ja , vi hade skitroligt <3

2011-03-13 @ 14:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0