Med Vicky

Tjena Tjena!
Jag har precis kommit hem från skolan. och just nu är jag med vicky. Jag ska berätta om skolan nu. Idag slutade vi 12 så det var en liten dag. Vi började dagen med spanska ( vi som har det ) sen så blev det svenska, sen matte och på matten har vi blivit utmanade av 4:orna vem som kan snabbast gånger tabellen. och en i fyran hade 1,29 men vi vet inte om han fick alla rätt ;) så körde vi det, jag gjorde två papper och fick alla rätt sen så skulle jag börja ta tid, och jag kom på 2.40 och alla rätt :) sen kom Elina på 2.35 fast hon fick ett fel. så jag och Elina var smartast :D men efter matten så var det musik och då spelade vi instrument. sen efter det var det so och då gjorde vi lite olika saker och sen var det lunch och sen var det att va med Vicky :) vi sitter nu här och är på datan, vi får se vad vi gör :) sen blir det dans vid 5.


Bild på iphone nördar. :D




Kommentarer
Postat av: Linnéa [DANS&FOTO]

Haha. o.o bara för att vi inte umgås i skolan så kan du inte ha med mig o fia på bild? det var ju lite roligt.

2012-02-09 @ 13:28:18
URL: http://linneaflystam.blogg.se/
Postat av: Linnéa [DANS&FOTO]

hade också kunnat klippa bort er men då ser bilden helt fail ut.. :)

2012-02-09 @ 13:29:29
URL: http://linneaflystam.blogg.se/
Postat av: Sabina

I mr lonely! :( ♥

2012-02-09 @ 13:33:25
URL: http://aboutsabiina.blogg.se/
Postat av: Ellie

Jag är smaart! xD vad menar du nea??

2012-02-09 @ 13:47:20
Postat av: Elina

OBS! min bild xD <3

2012-02-09 @ 13:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0