Chili !!

Hejsan, idag så hade vi spanska det var skitroligt, och vet ni vad jag heter om spanska människor ska säga mitt namn, Tahana coolt va? :) men iaf så har jag chilliat och sen kom ena ohc bina till mig och fråga om jag ville rolla och såklart sa jag ja, så vi rollade sen så skulle vi gå in och dricka hos mig. Så sog vi att det fanns mini paprikor eller vi trodde att det var det så när jag nea och bina smakade så sprängdes våra munnar, för det var Chili !!! eller typ nångon stark sak, mens en provade jag och nea igen seriöst jag trodde jag skulle dö, videon kommer kanske så kan ni se vrf ;) men iaf så nu ska jag chatta med nea som jag gör så see you tomorow :)
ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0