Dagens blogg

Hejsan!
Jag tänkte berätta om en snäll och en fantastisk bloggare, Clara Nyberg! hon berättar om sin dag, är en väldigt ärlig person som vågar säga vad hon känner  hon har bloggat rätt så länge, om ni inte läser bloggen vet jag inte varför, ni inte vill ni kommer verkligen öngra er, så ni måste läsa hennes blogg, som jag gör :) och om ni vill vara med i henne dagens blogg så klicka HÄR! komigen ni måste läsa hennes blogg, som sagt annars kommer ni ångra er, och som sagt hon är en tjej på 13 vintrar, och hon älskar att dansa, är en söt snäll tjej som gillar att ha kul, sån tur att jag har en sån vän :)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, men du skrev jag har också en jätte fin blogg ! <3

2011-08-13 @ 11:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0