Skollaaaaaa :DD

thihih, hej ! :D
som sagt så älskar jag rubriken, har verkligen ändå saknat skolan känns som evigheter asså x) men iaf idag så vakande jag typ vid ja kvart över 6 och jag som trodde jag skulle vakna vid 11, hahha xD men idag har dte vatt en superdag tycker jag iaf, vanlig och rolig :) men iaf så efter skolan har jag vatt med sabina, linnea och danielle och övat på dans sen så gick dem, sen några timmar senare så ringde nea mig och sa att vi hade Genrep !!! jag bara va! så nu har jag vatt på dansen och skitroligt var det :D men ja imon så blir det en vanlig skoldag + chill kan det bli härligare ;) men jag kommer iaf inte orka skriva på morgona för jag kan knappt vakna ordentligt så jag får avstå, emn efter skolan blir det såklart inlägg :) men nu ska jag se på serie på see you tomorow. och föresten så är det spanska imon, jippie ! :D älskar spanska så det kommer bli kul :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia!

Kul att läsa att du saknat skolan! :D

2011-08-17 @ 21:01:45
URL: http://cemys.blogg.se/
Postat av: Karolina och Olivia

God kväll! Vi är två tokiga tjejer, som alltid har något mer eller mindre galet på gång. Kolla gärna in bloggen, vi kan nästan lova att du lämnar den med ett leende. Hoppas din dag vart grym!

2011-08-17 @ 21:49:41
URL: http://KarolinaOlivia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0