Älskar er ♥

HejHej <3
Idag så har jag varit med Sabina&Linnea och vi va hemma hos Sabina, först så gick vi ute och studdsade på Binas studsematta. Ja, vi hoppade och hade kul fast när jag skulle landa på ryggen sog det bara fail ut XD
Sen så gick vi och och skulle titta på film. Vi skulle egentligen titta på "män som hatar kvinnor" Fast den var inte ens läskig, så vi tog "The hills have eyes" En kommentar till den. "FÖRSKRÄCKLIG LÄSKIG INTE FÖR BARN" Blev skiträdd, så jag höll om Bina&Nea hihi <3 Ja sen så vid kl 3 skulle nea hem för hon hade gäster, så jag och bina fick va då. Vi skulle se om det gick att sova över fast det gick inte för mig :( Men ja..sen så skulle jag hem vid kl 6 så nu sitter jag bara här och ritar teckingar lite :)

här kommer en bild på christina aguilera som jag ritade♥


kommentera om ni vill att jag ska rita av er eller nåt sånt, eller skriv gärna vad ni vill att jag ska rita, puss ♥


Kommentarer
Postat av: Keso ^^

Söt blogg du har :D!

2011-03-20 @ 10:55:41
URL: http://kakornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0