Dagen :)

HejHej ♥
Idag så skulle en konstnär som heter Liv, komma tll vår klass och då skulle vi få måla tavlor och jag blev faktiskt rätt nöjd med min ;) Men jah, sen så hade vi bild och så fick vi ta våra värmelycktor och ha eld i dem, och lyssna på en låt, väldigt vacker var den :) Sen så efter skolan skulle jag igentligen va med Linnea, Sabina och Sofia fast ja sofia och sabina skulle till frisörren men ja..så gick jag och nea till oss fast det gick inte för mig. Och nu sitter jag vid datan och chillar. Imon blir det en dag med nea och kanske Pontus och nån annan kanske ;)

Här kommer en bild på chilliga mig ♥


ses senare ikväll ♥


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Söt :) <3

2011-03-19 @ 15:26:09
URL: http://linneaflystam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0