Tack för denna helg !

Hejsan !
Igår så visste ni att vi skulle sova över hos Sofia, och nu ska jag berätta vad som hände. Igår runt kl 4 kom Sabina och hennes pappa och skulle hämta, mig så kom vi ditt. Och jag och Sabina trodde hela tiden att vi var försenade fast vi var först XD Sen så kom vi in, och sen kom Linnea, och senare kom Evelina. Först så pratade vi bara liten stund och drack cola och åt saltapinnar. Sen så några minuter senare skulle vi äta buffalowings skitgott :D Sen så efter det spelade vi sing star, och senare gick vi ut och skulle spela tennis på tennisplanen. Vi gick typ när det började bli mörkt, för man sog knappast bollen. Sen så kom vi hem och då var det "Earth Hour" så då släckte vi allt och började spela Cluedo, först visste jag inte var det var. Fast sen så fattade jag det väl :) sen åt vi godis och körde"Surra Flaskan" skitroligt, vi var lite konstiga då men ja. Sen så idag vaknade vi typ vid 10-11 tiden och sen så gick jag hem 20 i 2 för skulle ge Lady mat och sånt. Och nu gör jag inget , ska nog snart hoppa i badkaret och ta ett varmt bad ;)
Här kommer bilder på oss ♥










Detta blir nog det sista inlägget, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0