Tenniskväll Med Sofia, Linnea och Evelina <3

HejHej, idag så har jag vatt på Linneas lillebrors bowling kalas XD Ja, jag kunde komma dit och min lillebror var också med för att Kalle bjöd Tony, vi hade jätteroligt, jag kom tvåa Nea etta och Tony trea, ja dem stora äger !  Men sen efter bowligen så skulle vi direkt till Tonys fotbolls match, han var jätte duktig. Blev stolt över han men sån otur för dem förlora, men dem kämpade iaf som galningar :) Sen efter den långa matchen så kom jag hem och då ringde Nea och undra om jag ville va med henne och Sofia.Så vi gick till Fia och hämtade tennisrak, och stack till tennisplanen, sen så mötte vi Evelina och undrade om hon också ville va med, och då kom hon med. Vi hade jätte roligt faktiskt, och nu så har jag precis ätit Mat och sen efter maten åt jag SEMLOR..mums ! Jah..nu sitter jag vid datan och ska snart ta ett skönt varmt bad :)

här kommer en bild från tennisen :)


JA, BOWLINGBILDERNA KOMMER IMORGON <3 PUSS OCH GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0