Drunk on love

Tjena!
Idag hade vi skolan bara till halv 12. Rätt nicet. Dagen har varit väldigt rolig, idag tog jag iallafall med mig fika eftersom att vi har nationella prov så vi kunde ta med fika. Nationella proven var okej. Vi hade senare lilla aktuellt och vi fick fika från vår lärare, jätte gott. I lilla aktuellt nämnde dem mitt land ( Bosnien) thihi, nä men det var typ två meters hög snö och sånt ;) Men idag ska jag till genrep senare vid 7 tiden, tror att nea ska ha följe med mig ;) snackar emd henne senare. Men nu har mamma hittat en tårta så ska fika den. Och senare blir det att packa till genrepet och se vilka kläder :) Imorgon ska jag uppträda vid kl 1. Så det blir roligt :) hör senare

Bild på Bieber har ingen annan snygg bild än han ♥


Älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0