Bästavän ♥

Helloj :)
Idag så ska jag verkligen skärpa till mig med upptateringen, men ibland hinner man ju inte :/ Men iaf så är det tisdag, ja väl inget speciellt vanliga, lekitoner, fast på elevens val fick vi ha brottning, IGEN :O ! Fast vi fick göra många vålter och sånt, läskigt, och ibland är det inte roligt, för när man orkar någon så orkar inte den andra den andra. Så var det för mig jag orkade fast den andra orkade inte mig :( så det var inte roligt, för den fick bara göra dem roliga saker medan jag fick hålla den och sånt :( Och nu har jag kommit, hem och pluggat lite till imon, det är inte ett prov, men det är typ förhör eller nåt ;) och så har jag chattat med Sofia&Linnea ♥ En rolig sak om Sofia, hon är en konstig Gris ♥ hon är min sötis, loveu bästis ♥ men jah, ska fortsätta plugga nu ses sen :)

Bild på söta mig :D


Ses senare kanske :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0