Center Syd !

HejHej :)
Idag så har det vatt skola, ja det vanliga, på idrotten idag hade vi Volleyboll oc Bandy, yey :) gillar Volleyboll och bandy är väl rätt okej :) Sen efter skolan så, skulle jag till centan med mamma, för att prova kläder till modeshowen på lördag och söndag :) Och sen efter det har jag köpt e vit tröja till dansen, och hårfärg, som jg ska färga mig :P Och nu har jag kmmit hem och ska vila lite, och göra matteläxan, BORING :O Men ja vill få bra resultat iaf :) Och ska se på film med mamma. Filmen heter Rango :)



Ses senare om jag hinner :)


Kommentarer
Postat av: sabina

söt blogg!

Hoppas du kollar in min :D

2011-04-10 @ 15:40:45
URL: http://aalltidsaabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0