Upptatering !!!

Hej !
Förlåt för en riktigt dålig upptatering, men det har vatt så att jag har inte kunnat på sistone, har haft show, och massa andra saker, och jag ska försöka hinna med att blogga med jag lovar inget. Iaf idag så ska vi uppvisa på högalid på en fotbolls match kl 2 och sen efter showen vet jag inte vad direkt jag sa göra kanske va ute i det fina vädret. Igår så var jag med Sofia&Linnea vi va på torsdagen och sovde över sen hos nea. Vi tog några fina bilder på nea när hon var alice i underlandet, och sen så tog vi bilder på mig och sofia , mina bilder visar jag snart :) Men igår va vi bara typ till kl 1. Och sen så när jag kom hem var jag med min syster Gloria, och hennes dotter Naomi. Och vid 4 tiden gick vi till ån och tog en promenad det var jättefint :) Sen så kom Tanja, mammas kompis och sovde över här, vi grillade och hade kul :)

bilder på vår bilderna :)




ses senare läsare ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

Sötaste. ♥

2011-04-23 @ 18:56:07
Postat av: Lisa - if you never try, you'll never succeed!

sv: okej :) <3

2011-04-24 @ 13:10:18
URL: http://lizaaaah.blogg.se/
Postat av: Hanna<3

så sjukt söt gumman ! <3

2011-04-24 @ 21:21:22
URL: http://hannasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0