R.I.P

hejsan!
idag så skulle jag igentligen va med linnea och sabina men dem skulle bara hjälpa sabinas mamma med att måla fast sen blev det försent så det gick inte..men iaf idag har jag haft en av mina värsta dagar, för typ vid kl 6 eller nåt så skulle vi se till vårt marsvin om hur hon mådde, för hon hade varit sjuk så när jag och mamma kom dit så sog vi henne dara och sånt sen så slutade hon andas, och då rörde mamma hon och då var hon död :(((( asså jag älskade det marsvinet så mycket, och nu är hon död, men hon har levt länge och lyckligt och det glädjer mig, men jag vill att alla ska veta att Gullis(marsvinet) och hennes syster var dem bästa marsvinen och kommer alltid att föble det ♥
gammal bild men hade ingen annan just nu, ska imorn lägge in en bild på gullis ♥
GODNATT! <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

V.I:F lilla marsvi :(

Hoppas du får det bra där uppe ♥

2011-08-09 @ 23:51:04
URL: http://lizaaaah.blogg.se/
Postat av: Linnéa

stackare :( ♥

2011-08-10 @ 12:00:30
URL: http://linneaflystam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0