Min Dag ! :)

                                                                 HejHej :)
Torsdag idag ja :) Jag gillar faktiskt torsdagar för att då har vi musik i skolan och sen efter så har jag DANS! :D
Men iaf så hade vi slöjd, det var sådär. Jag har iaf syslöjd bättre än träsöjd :P Men på syslöjden så håller jag på med en skolväska och det kan också va till dansen :) och sen var det rast, då övade vi hos vår musiklärares rum, vi brukar öva för sen så brukar vi uppträda på musiken men iaf så hade vi två låtar ena heter On the floor med Pitbull och Jennifer Lopez, och den andra heter turn around 5,4,3,2,1 med Florida :) assgrymma låtar tycker jag iaf. Och sen så hade vi musik wii :) mitt favoritämne asså :P Sen så stannade jag och mina kompisar efter skolan i klassrummet för vi skulle jobba klart med ett papper. Fast asså jag blir helt galen på vissa lärare som skriker åt en tillexempel matte hjäpare Inger- den onda asså !  Men sen så kom jag hem och lite senare så kom Linnea så skulle vi till dansen, dansen var skitrolig som alltid :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0