Basket ! :D

Hej :)
Idag så hade vi vikarie, orkar igentligen inte dem, fast idag så hade vi rätt så bra vikarie ;) Det har typ varit vanliga lektioner, förutom att vi nästan bara målade och sjöng och va inne på datan och spelade spel. Sen så på rasten spelade vi basket bilderna kommer sen som Evelina fotade. Älskar basket en av mina favorit sporter <3 Sen efter ratsen så var det elevens val och då har jag gympa, så vi hade brottning, brottningen var väl sådär. Rätt roligt med lekarna vi gjortde. Sen efter skolan gick jag hem till Evelina för hade ingen annan att va med, och jah. När vi var på väg till Evelina så cyklade hon och hon ramlade så snubblade jag över cykeln, för jag var i sån full fart, så jag skrapade upp mig riällt, och fick ont i handen så handen är väldigt skadad..Men sen så kom jag hem och har chillat lite och sånt.

här kommer bilderna från basketen <3



Vi är bäst ! ♥


Kommentarer
Postat av: Linnéa

wii :D ♥

2011-03-23 @ 06:55:33
URL: http://linneaflystam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0