Dagen !

Hola !
Idag så är det tisdag ;) och ja, idag har vi haft hemkunskap, fisk och potatis fick vi göra fast fisken var så jävla god ! Ojsan, sorry :O Men ja.´, sen så skulle vi direkt till spanskan. Älskar spanska, så vackert språk. sen så skulle vi ha bibelkunskap, ja, det var tråkigt men ändå intressant. Hon som berättade var bra berättare och så :) Vi hade bibel i 4 timmar sen så var det elevens val. Jag har gympa så vi hade indiansmyg. Sen efter skolan rollade jag en stund med Sabina &Linnea och sen kom jag hem och åt, och nu är jag vid datan. Och har i huset finns det två störiga ungar tony (lillebror) och Sinan(tonys kompis) Ja, jag får väl stå ut med dem. Men jah, skriver mer sen så ja.
Bild på mig idag D

Det är min hund där också. Älskar dig Lady ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0