Fredagsmys ♥

Hello :)
Idag så har det vatt ganska rolig. På morgonen så hade vi bytat platser och då så fick jag sitta bredvid Sofia.. Yeey ! ♥ sen så regnade på rasten, fast det sket vi och började spela basket. Asså vissa blev helt så här "omg vatten jag kommer ju bli så blöt", fast vi bara gick ut och spelade, ganska roligt att spela i regnet :) sen så hade vi historia och då så ville Christel(vår lärare) bjuda oss på fika också, så vi fick kärleksmums, VÄLDIGT STOR ! :O och choklad kakor. välidgt gott <3 Sen så hade vi idrott , då var det brottning. Ja det var väl roligt kanske ;) Sen efter skola, skulle jag egentilgen föla med Nea till centan. Men..ja det blev aldrig så. Så jag har varit hemma och chillat. Och idag är det ju fredagsmys så idag ska vi äta haburgare från sibylla Yeah ! :D
Här kommer en bild på snygga mig ! :D


Ses senare ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh kärleksmums är gott =P



SV: Ja kan rita av dig men det kostar, eftersom det är många som frågar via bloggen och mailen =)

du hittar mer information på min blogg i en kategori beställa/ köpa teckning om du vill veta priser... hoppas du har haft en superbra fredag...

Kram

2011-03-26 @ 01:25:33
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Sötnos :) ♥

2011-03-26 @ 11:51:07
URL: http://linneaflystam.blogg.se/
Postat av: evelina

sötis Tajana <3

2011-03-26 @ 13:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0