Linneaflystam gästbloggar

Hej på er. ^^
Tajana har inte tillgång till data just nu, så jag gör ett inlägg åt henne. Idag har vi varit i skolan, och våran lärare var sjuk idag IGEN. Så vi fick ha vikarier. På rasterna spelade vi basket, alltid lika kul. :) Sista lektionen var idrott, och det var kul faktiskt, ända tills jag vrickade foten, buhu. Just nu tror jag att Tajana sitter och äter bownie, hon gjorde det iallafall när jag pratade med henne i telefon. Och jag? Jag sitter och gästbloggar. Men nej, nu ska jag träna lite på träningscyklen. Kika gärna in på min blogg. :)
Hittade en bild på Tajana som jag tog på henne i somras.
Klicka antingen på bilden eller här, så kommer ni till min blogg.

Kram till er alla! ♥
//linneaflystam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0