Onsdag !

HejHej :D
Idag så var det skola som vanligt ;) Först så hade vi eng, då fick vi äntligen våra engelskaprov. Blev rätt så nöjd me min pöäng fick 63/66 Bra faktiskt :) Sen så hade v bibel, ja inte världens roligaste sak, men ja..lunchen gillade jag mest för jag, Sofia,Linnea, Sabina var sist i matsalen och hade jätte roligt. Sen så hade vi gympa älskade gympan vi hade, det var volleyboll och innebandy, älskar volleyboll. Tycker mest om när man spelar det på en strand så härligt. men sen så slutade vi typ 14.30 tror jag e inte hel säker men ja. Sen efter skolan skulle jag kanske va med Sofia&Linnea men sen blev kl 5 så var det inte lönt. Men ja sen så åt jag och nu sitter jag vid datan och lyssnar på musik. Denna låten Juanes- La camisa negra. Tycker om den, den är typiskt spanks och så rolig att dansa till  :D
Här kommer en bild från när vi var i Croatien ! ♥



ses senare ikväll <3




Kommentarer
Postat av: Linnéa

Härlig bild! :) ♥

2011-03-16 @ 18:47:59
URL: http://linneaflystam.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du fick inte 63/66 du fick 62 :( <3

2011-03-17 @ 15:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0