Skola !

Hejsan! :D
Idag så var det måndag :) Ja tråkkiiggtt ! hade nästan inga roliga lektioner. Men ja..och så har vi fullt upp hela veckan med nån bibel sak, orka. Sen efter skolan så gick jag hem, och övade på engelskan.Sen vid kl 6 rollade jag ute med Bina&Nea det össregnade, så fick ta vinterjackan som är varm :D Sen så kom jag hem och chattade med kompisar, och lyssnade på musik. Lysnade på Christina Aguilera sjukt bra är hon ! :D Denna låten är både sorlig och vacker Christina Aguilera- Hurt Men nu så dansar jag på skoj och pratar med bina i tel :p
sista inlägget idag tyvär att jag inte gör så många inlägg, men jag ska försöka gör mycket.
Här kommer en söt bild på söta mig :D


Detta är när jag var liten ♥

hihi, saknar den tiden :( ♥
Godnatt sötissar ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0