Where is my love?

Halloj!
jag har haft en lång skoldag så har ej orkat upptatera förens nu. Men kan kanske berätta om dagen :) Vi började lektionen med nationella prov och så hade vi rast och sen nationella prov igen. Dem var kluriga ibland, men svårt var dem nog inte ;) det behövdes bara att tänka lite. Sen efter eng, matten osv. haha jag och anton blev klara med matten i sista sekunden, haha vi blev sjukt glada. Men Anton fick ju lite damp ;) jaja nog om det. på gympan så hade vi volleyboll och basket, sjuktroligt :) sen efter skolan hade jag följe med Michalina, Viktoria och Elina vi hade jätte roligt medans vi hade följe. Sen efter jag coh Michalina hade sagt hejdå till Elina och Viktoria så fortsatte jag och Michalina gå. Vi stannade en stund och snackade, sen sog jag mamma va på väg, så sen hade jag följe med henne hem :) efter jag hade kommit hem gjorde jag inget speciellt, jag åt, tittade på tv och datan :) SOCIAL! <3 heheeh alltid. Men nu ska jag fortsätte stirra på min bieber. Den hetingen. Passa er flickor han är min.

Puss på er läsare!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss på dej ;)

2012-02-08 @ 20:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0